Op deze pagina:

Download de app

    Zo activeer je de app

    De BLG Wonen App installeer je direct op je smartphone of tablet met dit eenvoudige stappenplan:

    1. Download de BLG Wonen App in de App Store of via Google Play.
    2. Meld je aan.
    3. Stel zelf een mobiele pincode in.
    4. Log eenmalig in met je gebruikersnaam en wachtwoord zoals dat je doet op Mijn BLG.

    Heb je nog geen gebruikersnaam en wachtwoord voor Mijn BLG? Vraag dan direct een gebruikersnaam en wachtwoord aan.

    Hulp bij het gebruiken van de app

    Liever hulp bij het downloaden of gebruiken van de app? In onze handleiding leggen we uit hoe je de app downloadt in vier makkelijke stappen. Ook voor de meest gebruikte functies in de app hebben we een kort stappenplan uitgewerkt.

    Download de handleiding

    Regel het zelf via Mijn BLG of de BLG Wonen App

    Je regelt een heleboel financiële zaken eenvoudig online zelf. In Mijn BLG en de app zie je informatie over alle producten die je bij ons hebt. Ook zijn er veel handige functies om je te helpen je zaken goed te regelen.

    Bekijk alle mogelijkheden in Mijn BLG en de BLG Wonen App

    Veel gestelde vragen BLG Wonen App

    Heb je een vraag over de BLG Wonen App? Wil je bijvoorbeeld weten hoe je je wachtwoord kunt resetten? Hieronder vind je de veelgestelde vragen van de BLG Wonen App. Staat jouw antwoord er niet bij? Neem dan contact met ons op!
    • Ben je je mobiele pincode vergeten? Overkomt ons allemaal wel eens. Tik in het inlogscherm op het gebruikersicoon rechtsboven. Verwijder jezelf als gebruiker en meld je opnieuw aan in de app met je gebruikersnaam en wachtwoord.

      Gebruik je de nieuwe app nog niet? Tik dan in de huidige app op het vraagteken rechts bovenin het scherm.

    • Als je de eerste keer inlogt in de BLG Wonen App wordt gevraagd je eenmalig aan te melden met je gebruikersnaam en wachtwoord van Mijn BLG. Geen inloggegevens van Mijn BLG of ben je deze vergeten? Kijk dan hier voor meer informatie.
    • Probeer het later nog een keer of neem contact met ons op.
    • 1.       Controleer op updates

      Mogelijk gebruik je een verouderde versie van de BLG Wonen App, Controleer in de Apple Store of in Google Play of de app een update heeft en voer die uit als dat nodig is.

      2.       Controleer je verbinding

      Krijg je de foutmelding ‘816U’? Dan zijn er problemen met je internetverbinding. Verbreek de verbinding met wifi en/of je mobiele netwerk op je telefoon of tablet. Maak daarna opnieuw verbinding. Log dan opnieuw in.

      3.       Installeer de app opnieuw

      Werken bovenstaande oplossingen niet? Verwijder dan BLG Wonen App van uw telefoon of tablet. Download en installeer de app daarna opnieuw.

      4.       Neem contact op

      Werkt de BLG Wonen App nog niet? Neem dan contact met ons op.

    • Ja, je kunt op ieder apparaat meerdere gebruikers toevoegen. Ga op het inlogscherm naar het gebruikersicoon rechtsboven. Daar kun je een nieuwe gebruiker toevoegen.

      Via de gebruikersnaam boven de mobiele pincode kun je op het inlogscherm eenvoudig wisselen tussen gebruikers.

    • Je kunt de app ook gebruiken om in te loggen in Mijn BLG op je laptop, compter of tablet. Ook kun je er opdrachten mee ondertekenen, zoals extra aflossen. Makkelijk en veilig!

      Zo log je in met de QR-code:

      1. Kies voor inloggen met de BLG Wonen App, op de inlogpagina.

      2. Ga op je mobiel naar de BLG Wonen App. Klik in de app rechtsboven op het icoontje van de QR-code. De QR-scanner verschijnt op je scherm. 

      3. Scan met je telefoon de QR-code op het scherm van je laptop, computer of tablet.

      4. Toets je pincode in en je bent ingelogd!

    • Verkoop je je toestel, ben je je smartphone verloren of is je telefoon of tablet gestolen? Meld je af voor apparaten die je niet meer gebruikt, maar waar je wel bent ingelogd. Dat kan op 2 manieren:

      Via de BLG Wonen App

      Nieuwe app: Tik in het inlogscherm op het gebruikersicoon rechtsboven. Verwijder de gebruiker(s) via het prullenbakje achter de gebruikersnaam.

      Huidige app: Tik op het vraagteken op de inlogpagina. Tik op ‘Opnieuw aanmelden’ en op ‘ja’.

      Via Mijn BLG

      Ga naar Instellingen. Klik op Veiligheid en Toegang en vervolgens op Inlogmiddelen.

      Heb je geen toegang tot de app of Mijn BLG? Of kom je er niet uit? Neem dan gerust contact met ons op.

    • Mobiel Bankieren werkt het beste op de meest recente versies van iOS en Android. Heb je een iets ouder toestel? Met het besturingssysteem iOS (Apple) vanaf versie 12.0 of het besturingssysteem Android, vanaf versie Android 5.0 werkt onze app ook nog.

      Tip: zorg ervoor dat het besturingssysteem van je telefoon of tablet is bijgewerkt voordat je de app downloadt.